Word vrijwilliger bij de HV Grol

Good for your body, good for your soul. Word fit én maak een ander blij, win win. Voor sommige mensen is de drempel voor een workout soms letterlijk te hoog. Met dit vrijwilligerswerk help je hen. Zo groeien niet alleen je karmapunten maar ook je spieren!

Als je graag sportief het verschil maakt, maak dan je borst maar nat: de mogelijkheden zijn eindeloos. Help sportverenigingen bij een training, met coachen, het organiseren van een competitie wedstrijd of in het bestuur. Heb je niet veel tijd?  Wat je ook doet en hoeveel tijd je ook hebt – alles wat je doet heeft impact.

Ken of ben je iemand die vrijwilliger wil worden, neem dan iemand mee. Samen is gezelliger dus neem een vriend, vriendin, collega, familielid, buur etc. mee, iedereen is welkom om aan te sluiten. Geïnteresseerd, stuur dan een mail naar secretaris@hvgrol.nl